Siirry sisältöön

PRy1 Asiakaspalvelu

Opiskelija saa valmiuksia toimia kesä- ja kausityöntekijänä paikallisissa yrityksissä ja kunnan palveluissa, erityisesti asiakaspalvelutehtävissä. Hän oppii tuntemaan yleisellä tasolla omat oikeutensa ja velvollisuutensa työntekijänä. Hän oppii, miten voi edistää asiakastyytyväisyyttä omalla toiminnallaan asiakaspalvelijana. Opiskelija tunnistaa omia vahvuuksiaan työntekijänä ja asiakaspalvelijana sekä saa valmiuksia oman asiakaspalveluosaamisensa kehittämiseen.

Mitä teemme?

Lähiopiskelujaksolla (1op) vierailemme paikallisissa yrityksissä tavoitteena saada näkemys käytännön asiakaspalvelusta ranualaisissa yrityksissä. Samalla opiskelijat voivat esittäytyä mahdollisina tulevina asiakaspalvelutyöntekijöinä yritykselle.
Itsenäisesti suoritettavalla opintojakso-osuudella (1op) opiskelija perehtyy asiakaspalveluun lähteiden pohjalta tekemällä esim. oppimispäiväkirjan asiakaspalvelutyöstään.

Mitä hyötyä?

Opiskelija pääsee tutustumaan paikallisiin yrityksiin ja tuomaan itsensä esille paikallisille asiakaspalveluyrityksille osaavana asiakaspavelijana ja mahdollisesti uutena työntekijänä.
Itsenäisen osuuden suorittamalla opiskelija täydentää asiakaspalveluosaamistaan ja voi markkinoida itseään opintojakson suorittaneena, monipuolisesti asiakaspalvelua opiskelleena ja osaavana työntekijänä.

Mistä koostuu?

Lähiopiskelujaksosta (1op), jolloin opettajan kanssa yhdessä tutustutaan paikallisiin asiakaspalveluyrityksiin. Vierailujen jälkeen vierailun anti käsitellään yhdessä.
Itsenäisesti suoritettavasta opintojakso-osuudesta (1op), johon opettaja antaa kirjallisen materiaalin ja opiskelija tekee omalla ajallaan.